суббота, 29 июня 2013 г.

Модуль 10. Рефлексія

Курс досить цікавий. Думаю, що за ним, насправді, майбутнє.
Дітям взагалі буде цікаво працювати з такими технологіями.
Розумію, що успіх проекту у великій мірі буде залежати від того, які цілі перед учнями поставить викладач.

четверг, 27 июня 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме показав, що учні, маючи відповідні критерії оцінювання, зможуть наперед чітко бачити вимоги до робіт, які виконують. Думаю, що важливим є взаємооцінювання учнів та самооцінювання. З власної практики знаю, як правило, учні часто собі занижують оцінки. Мене це здивувало.
День був насиченим і важким. Багато інформації. Маю надію, що вона систематизується.

Модуль 7. Рефлексія

Суперово! Бачу, як вимальовується проект.
Цікаві ресурси. Думаю, що дітям буде цікаво. Працюю над учнівським блогом.

среда, 26 июня 2013 г.

Модуль 6. Рефлексія

Цікавий день. Насичений. Зацікавило сворення опитувальників у мережі. Хотілося б більше мати практики у цьому напрямі. Потрібна річ...

Мої посилання

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів. Проте, я вважаю, що це питання для учнів є важким. Як правило, вони не вміють знаходити саме потрібну інформацію і, що особливо, вибирати з цієї інформації головне і потрібне. Тому вважаю, що завдання учителя - направити учнів у правильне русло. А це не завжди легко.